Re: Tindre problemes alhora dinstalarme el DEBIAN?

A Dimarts 21 Juny 2005 16:01, Gerard Juanpere va escriure:
> Hola grup,
> estic començant en akest mon del linux i us volia fer una consulta de
> novatillo. Tinc un disc dur de 160 GB i he reservat 20 GB per ficarme el
> DEBIAN, en els 140 tinc instalat el Windows XP, i el tinc en FAT32
> necessito fica'l en NTFS i demano la vostra opinió sobre si es aconsellable
> que el converteixi a NTFS perque he llegit per internet que despres tindre
> problemes alhora dinstalarme el DEBIAN.

No conec les avantatges de NTFS sobre FAT32, però si converteixes la partició
de fat a nffs, tindràs problemes per llegir-la des de debian. Jo tinc tots
els ordinadors amb debian i  XP + FAT32 i no tinc cap problema. Salutacions.
Griera.