Re: pregunta opcions arrencada kernel

Hola, Alex:

> La pregunta és: sabeu alguns paràmetres d'arrencada per intentar
> arrencar aquests portàtils amb el nucli 6.1 de Debian 12, que no
> siguin tan molestos com "acpi=off" ?

L'únic que se m'acut que podria estar relacionat és que fa poc es
va decidir moure (o copiar) els blobs privatius de firmware de
non-free a non-free-firmware. Pots comprovar si tens la referència
a non-free-firmware al teu sources.list? Entenc que amb una ISO
recent com la que esmentaves, ja s'hauria d'incloure aquest canvi
però t'ho volia comentar per si de cas.

Salut,
Alex

--