Re: pregunta arrencada dual amb UEFI i GPT

Hola, Àlex:

> Ho he provat i confirmo que a instalacions UEFI+GPT, si a
> /etc/default/grub hi ha habilitada la línia
> "GRUB_DISABLE_OS_PROBER=false" , i a /etc/fstab hi ha muntada
> la partició UEFI de Bootloader "UUID=elquesigui   /boot/efi
> vfat umask=0077   0   1", en executar la comanda "update-grub"
> Debian detecta bé el Windows que havia instal.lat

Moltes gràcies per compartir la teva recerca. El que em sobta és
que no tinguessis d'entrada la partició /boot/efi muntada amb la
instal·lació de Debian 12. Si la BIOS estava en mode EFI, el
debian-installer hauria d'haver configurat aquesta partició i
per tant detectat que hi havia el Windows preinstal·lat.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀