Re: Proxy voor Debian packages

On 2009-09-15 Paul van der Vlis wrote:
> [...]
Zojuist eerst mijn laptop geupdate en toen mijn PC met het volgende resultaat:
Fetched 6,431kB in 0s (32.4MB/s)

Oh yeah!!

> Bedankt voor je bericht. Ik ben zelf aan het experimenteren met
> apt-cacher (dus niet de -ng versie), en dat lijkt ook wel aardig te gaan.
>
> Ik draai stable, en apt-cacher-ng leek me daar nog een beetje "jong".
> Maar misschien zou ik hem ook kunnen proberen, jammer dat er geen
> backport is.
Het versie verschil is inderdaad wel erg groot.
Even door de lijst en versies van de dependencies gegaan en ik krijg de indruk dat je de testing/sid
variant van apt-cacher-ng kan installeren zonder dat andere libraries geupdate moeten worden.
Met een "aptitude -s install apt-cacher-ng" zou je kunnen verifieren of dat inderdaad zo is, mocht je
het willen.

Groet,
  Diederik