Re: Webdav problemen na security update

Op 24-04-17 om 17:13 schreef Richard Lucassen:

> Een:
>
> strace echo hoi
>
> Geeft al een heel scherm vol met syscalls.
>
> Probeer dat eens.

Dat werkt uiteraard wel. Als ik het commando met output naar filesystem
uitvoerde in /tmp, dan kreeg ik ook een heel scherm vol syscalls.

Maar niet als ik het in /data/bestanden deed, dat is een webdav mount.
Daar kreeg ik *alleen* de "invalid argument" error en geen enkele
syscall. Heel vreemd dus!

Groeten,
Paul

--