Re: Webdav problemen na security update

Op 24-04-17 om 17:25 schreef Paul van der Vlis:

> Maar niet als ik het in /data/bestanden deed, dat is een webdav mount.
> Daar kreeg ik *alleen* de "invalid argument" error en geen enkele
> syscall. Heel vreemd dus!

Toch niet heel vreemd. Doe maar eens als normale user:
strace echo hoi > /hoi

Dan geeft strace ook geen output. Blijkbaar geeft strace geen output als
je ergens niet mag schrijven.

Eerder deed ik het overigens als root. Dat is natuurlijk nog wel een
verschil. Maar ook root mag niet overal schrijven en blijkbaar doet
strace het dan niet.

Groeten,
Paul

--