Problemen met de upgrade van Debian 11 naar 12

Ben al veel te lang bezig met de upgrade van Debian 11 naar 12 en moet
nodig onder de wol, dus alleen het meest belangrijke en de rest volgt
later.

Ik had geen kernel 6, maar dat heb ik kunnen oplossen met:
    apt install linux-image-amd64 -y

Er is geen spamassassin.service file. Ik heb van alles geprobeerd. Een
reinstall en een remove/install.
Wat vreemd was bij die laatste was dat bij de remove alleen
spamassassin werd verwijderd, maar bij de install ook re2c en
sa-compile werden geïnstalleerd.

Ik heb voor zover ik kan nagaan de boel wel weer aan de praat gekregen
met:
    apt install --reinstall spamd

Wordt er geen spamassassin.service meer gebruikt, maar enkel een
spamd.service?

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer