Re: Booten vanaf USB steeds trager

On Wed, 21 Feb 2024 15:42:36 +0100
Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> wrote:

> Dit had ik al geprobeerd, maar hielp niet.

Ik bedacht me later dat dat met md devices is. Als de mdadm.conf niet
overeenkomt met wat er in de initramdisk zit dan gaat-ie md127, md126
etc aanmaken en dan krijg je dat. Nooit uitgezocht waarom. En dan helpt
de update-initramfs -u wel uiteraard.

> Dit is geen Pi, dus ook geen cmdline.txt

Het gaat niet zozeer om de RPi, maar om de kernel opties die de kernel
meekrijgt als-ie vanaf USB boot

R.

--
richard lucassen