Re[2]: Fw: exim, spam i fałszywe nagłówki

oi Marcin,

Sunday, September 21, 2003, 1:26:17 PM, you wrote:

> jeśli jakiś wirus wysyła Ci niechcianą pocztę
> to ta niechciana poczta to jest SPAM. Jednocześnie jest to wirus, bo po
> otwarciu załącznika twój komputer jest chory.

nie wiem o co biega, ale chyba troszke myślisz pojęcia, SPAM to jest
SPAM, wirus to jest wierus a robak to jest robak,  nie po to zostały
tak nazwane, żeby łączyć te pojęcia i nigdy nie słyszałem o:

z tą osobą zgadzam się w zupełności :)

--
Pozdrawiam,
 off-tza                            mailto:off-ca@astral.lodz.pl