Kilka pakietów do debiana

Cześć

Jestem wiekim fanem Debiana, więc bardzo martwi mie to że w "mojej"
ukochanej dystrybucji niema kilku programów które powinny się w niej znaleś,
chodzby ze względu na ich popularność...

XnView    -przeg. graf.z opcja konwersji masowej
Xtleen2   -komunikator tlenu
Rox, Rox-Filer  -genjalny program do przeg. plików
Linux Commander -j.w
Gnozip.  -fajny zipper
Acrobat Reader -do pdfów najlepszy
RealPlayer -bez kom
Blender   -Grafa 3D
Maya      -j.w
QuickTime
OpenQuicktime
Gkrellm -do niego można by dodać jakieś skin bo te standardowe są ...

Mam nadzieje że choć częśc podanych progsów znajdzie się w nowym Debianku i
ludzie bez netu (tacy ja ja) będą mieli lżejsze życie:D

P.S: W jaki sposób moge pomóc w tworzeniu Debiana???

Pozdrawiam
 Marcin Radecki