Re: Uppdatera paketlistan i Dselect ouppkopplad?

Det kanske inte är vad du tänkte dig men efter en snabb koll bland gamla
mail från debian-user mailinglistan så såg jag att det fanns ett kommando
som hette apt-zip.
Det skulle tydligen vara till för att ta hem .deb filer och liknande på
zip diskitter osv..

Alltså, som jag förstod det så ska inte apt-zip ta hem hela katologer,
utan bara de saker du vill ha..
Men jag har aldrig använt det, så jag vet inte.
Du kan ju kolla upp det i alla fall :)
/Kent, gjorde säkert bort sig igen.