Re: Uppdatera paketlistan i Dselect ouppkopplad?

Martin Juhlin <martin.juhlin@home.se> writes:

> Jonas Steverud wrote:
[...]
> det låter som du är ute efter "dpkg --update-avail" och "dpkg
> --merge-avail"

<tittar snabbt på mansidan>

Exakt! Perfekt!

Problemet som jag ser det med Debian just nu är att det finns
njuttifjorton olika ställen att leta efter information. Det är lite
jobbigt att RTFM om man inte ens vet vilken FM man skall RT.

Finns det någon överblickande dokument? Ett dokument som berättat var
man hittar vad? (Jag är rätt övertygad om att ett sådant dokument inte
finns.)

Tack.

--
( GnuPG/PGP key @ www.dtek.chalmers.se/~d4jonas/  !     Wei Wu Wei     )
( Meaning of U2 Lyrics, Roleplaying, Emacs/Gnus   !  To Do Without Do  )