Re: Dependency Problemi

Selam,

stable dışındaki arşivleri kullanıyorsanız bir miktar paket yönetim
sistemine hakim olmanız gerekiyor.

stable/testing/unstable karışımı bir sistemi yönetmek ek uğraş
gerektirir.

Özellikle bir de yeterince test edilmemiş, resmi olmayan apt arşivlerini
de kullanıyorsanız bu gibi sorunları baştan göze almalısınız.

22-05-2003 Perşembe günü saat 10:49 sularında, E& Erdem dedi ki: