RE: Dependency Problemi

Unstable paketlerle benim de arasıra başım derde giriyor. Sanırım en
iyisi maximum testing e kadar çıkmak. Apt nin bir option uyla bütün
paketleri unstable ve testingden stable a downgrade etmek mümkün. Nasıl
olduğunu bilmiyorum ama bir dokümanda bunu okumuştum. Sources.list te de
benim yöntemin apt-get.org dan paketi bulup (veya başka bir kaynaktan)
geçici olarak source.list e ekleyip paketi kurduktan sonra hemen
çıkartmak. Yani sadece o paket için o kaynağı ekleyip sonra bırakmak en
iyisi bence.