Re: linux nasil tasinir?

Merhaba,
ben sahsen direkt tape'e aliyorum ve olmadigi durumlarda 80 GB'i 8 - 10 GB kadar image dosyasi olarak olusturdugu icin once diskin bos bir yerine alip oradan cd ye yazip veya usb media'ya tasiyip daha sonra diskten siliyorum. External USB diskler ile daha kolay yaparsiniz. Direkt image'in yazilacagi yer secersiniz.

Bakin resimlerde

Image file to create / use:

yaziyor. yani image'i nereye yazacagi..

Birde restore ederken image'in nerde oldugunu ve nereye yazilacagini soruyor..

saygi, sevgi, linux...

--
Ozgur Karatas

http://www.ozgurkaratas.com/