Re: linux nasil tasinir?

cunku ukalalik yapacak bir durum yok. ya sorulan soruya yanit verilir ya da verilmez. ya da tavsiye verilir ancak saglam kafa gibi abuk sabuk beyinsiz mesajlar yazilmaz. sana o yasindan sonra adam olmayi ben ogretecek degilim. serserilik yapma. ben dd kullanmak istiyorum ve dd ile alinan yedegi dd ile yuklemek istiyorum. ne resiminden ne google'indan bahsediyorsun? madem partimage'i tavsiye ediyorsun dd ya da tar'i ne karistiriyorsun? neyse haydi gule gule.

Siz de iletişimin evrimine katılın! http://www.communicationevolved.com/tr-tr/