iceweasel latin altabesi dışındaki karakterleri gösterme problemi

Merhaba

Öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutlarım.

Debian lenny üzerinde küçük bir sorrunum var. Birkaç şey denedim fakat çözüm bulamadım. Çince, Japonca, Rusca mailleri okuyup bazı sitelere girmem gerekiyor. (Birkaç taneside kendi sitem)

Fakat şuan sistemde bu karakterlerin desteği yüklü değil. xfont ve locales ile oynadım. iceweasel ve icedove nin bu dillerdeki desteklerini yükledim. Aklıma başka bir seçenek gelmedi. Tek isteğim mail ve sitelerdeki yazıları okuyabilmek.